Klacht: Reis geannuleerd zonder ons in te lichten

op 24 augustus 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Ons reis werd geannuleerd zonder ons in te lichten. Na 20 dagen hadden wij ons geld nog niet ontvangen op onze bankrekening.
Toen ik de klantendienst belde weigerde ze door te geven wanneer ik het geld mag verwachten en hebben ze gelijk afgehangen.

Zeer slecht reisbureau!!!

Ik wil mijn geld asap terugkrijgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Travelbird

4 weken geleden - Beste mevrouw Benallal, bedankt voor uw bericht. Ik lees inderdaad in uw boeking dat het een en ander is misgelopen. Ik zie dat u uiteindelijk toch op vakantie bent geweest in Malta. Ik hoop dat u een fijn verblijf heeft gehad in hotel Seashells at Suncrest. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan help ik u uiteraard graag verder. - Kim van TravelBird

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 20 oktober 2017 om 10:56 geantwoord