Klacht: Reis geannuleerd door vliegtuigmaatschappij

Faiz76 op 22 december 2019 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn ticket geboekt via schipholtickets.nl maar de reis werd geannuleerd door de vliegtuigtuigmaatschappij in verband met een staking.
Ik werd hiervan op de hoogte gebracht via een e-mail van de vliegtuigmaatschappij en kon eigenlijk mijn geld terugkrijgen via Schiphol tickets, maar ruim 3 maanden verder is er nog steeds niks terug betaald door Schiphol tickets heb verschillende keren gebeld maar heb nog steeds niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Je hoort van de medewerker van Schipholtickets elke keer een ander verhaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faiz76