Klacht: Registreren

op 12 september 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 12 september 2018 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Els Bosman,

Aan de hand van de gegevens hebben wij de order niet terug kunnen vinden, maar wij willen dit natuurlijk graag voor je nagaan.

Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar klachten@afterpay.nl met het ordernummer of het betaalkenmerk? Dan kunnen wij dit voor je uit gaan zoeken.

Met vriendelijke groet,
Marcella

Alle klachten die gemeld zijn door elsbosman@hotmail.com