Klacht: registratie vipcard

op 05 augustus 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

registreren lukt niet, na 5keer het te hebben geprobeerd ben ik het zat. ik ga terug naar de winkel en ga mijn 2 euro teug eisen , kei hopeloos systeem ,zorg eerst dat het werkt voor je die pasjes verkoopt, ik heb wel wat anders te doen als mijn tijd hier aan te verknoeien

ben ik helemaal niet

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pets Place over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

1 week geleden - Beste Tilly, Bedankt voor je melding. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze VIP Club. Heel jammer dat je er voor kiest om terug naar de winkel te gaan aangezien we je hiermee kunnen helpen! We zien dat je een account hebt aangemaakt, maar dat je je account nog niet hebt bevestigd. Om die reden lukt het dus niet om verder te gaan. Je kunt je account alsnog activeren door op de link te klikken die je in de mail van ons hebt ontvangen. Het onderwerp van deze mail is 'Bevestig je account'. Zodra je dit hebt gedaan kun je je VIP Kaart alsnog koppelen, of kunnen wij dit voor je doen. We horen het graag mochten we hierin nog iets voor je kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place service@petsplace.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:57 geantwoord

We hebben de klant een reactie gestuurd. We zien namelijk dat de klant een account heeft aangemaakt maar nog niet heeft bevestigd. Om die reden kan ze niet in haar account en kan ze dus ook haar VIP Club pasje niet registeren. Het enige wat ze hoeft te doen is haar account te bevestigen. Wij willen haar hierbij graag helpen en hebben dit ook bij haar aangegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Remy2808