Klacht: Registeren van account lukt niet

op 10 juni 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn E-mail adres wordt iedere keer afgewezen of ik nu een kpn of een gmail adres invoer en of kaartnummer wordt niet geaccepteerdt

Gewenste Oplossing:

Zodra de registratie akkoord is en ik ook daad werkelijk van de door mij gekochte kaart gebruik kan maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

4 jaren geleden - Beste klant, Bedankt voor je melding. Ik ga je een e-mail sturen met een korte instructie zodat je alsnog je kaart kunt activeren! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Pets Place

Heeft op 12 juni 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een e-mail naar de klant gestuurd met hierin een eenvoudige instructie voor onze VIP Club. Hiermee kan de klant alsnog een account aanmaken en zijn/haar VIP kaart koppelen. Op die manier kan de klant vervolgens punten sparen bij aankopen en zo profiteren van kortingen en leuke acties bij Pets Place en Boerenbond.

Alle klachten die gemeld zijn door johntiggel