Klacht: factuur na gratis aanmelden op de site

gino11 op 02 april 2017 over Regiobedrijvengids.nl in de categorie Online Gidsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, op 22 november kreeg ook ik een mail van regio bedrijven gids en heb me gratis aangemeld.op de link in de aanmelding stond alleen gratis!. ik werd doorgelinkt om me in teschrijven en ook daar stond niks van betalen. ook in mijn account bij regio bedrijven gids staat alles op nul euro.
op 30 december kreeg ik van een mevrouw een waarschuwings mail met het bericht dat het niet gratis is en dat ik een factuur zou krijgen en dat ik dan snel op moest zeggen. dat heb ik gelijk gedaan bij regio bedrijf gids via de mail. nou werd ik vrijdag gebeld door een meneer van de finaciele afdeling van bedrijven gids, dat ik de factuur voor een jaar abonnement moet betalen uiterlijk maandag 3 april voor 17.00 uur anders gaat het dinsdag naar het incasso bureau. ik vertelde die meneer dat ik misleid was door de gratis advertentie en dat ik , toen ik hoorde dat ik voor een jaar moest betalen meteen heb opgezegd, nou de meneer aan de tel was niet vriendelijk, en zei dat het me eigen schuld was en dat ik een week te laat was met opzeggen, en bood me 100 euro korting aan, omdat hij het zo sneu voor me vond….. maar ik wil niet betalen !!hij heeft me vrijdag ook gelijk een nieuwe faktuur gestuurd en nu van 199 euro ex BTW. wat kan ik doen, zit ik er aan vast of kan ik de faktuur negeren?
.

Gewenste Oplossing:

als de factuur gecrediteerd wordt en vervolgens al mijn gegevens van hun site verwijderd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regiobedrijvengids.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regiobedrijvengids.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door