Mijn Klacht:
Ik heb als advies van kpn gekregen dat ik betere verbinding heb als ik mijn pakket op de zaak zou veranderen met glasvezel.
Zo gezegd zo gedaan, het heeft 3 maanden geduurd voordat ik glas vezel kreeg op de zaak. Meerdere malen afspraken verzet geannuleerd, verkeerde monteren gekregen etc was echt een drama. Mijn vaste telefoon werd automatisch omgezet naar de nieuwe modem, terwijl ik geen verbinding had! Dus ik heb een week zonder telefoon gezeten hierdoor hebben klanten ons dus niet kunnen bereiken. Eindelijk dachten we dat het goed was geïnstalleerd. Na 4 dagen kregen we een storing. KPN stuurt monteur en die geeft aan dat er een breuk zit in de glasvezel. Dus mijn alarm camera systeem, pinapparaat besturing systeem, tv radio letterlijk alles in de zaak ligt plat. VERSCHRIKKELIJK ik heb klanten weg moeten sturen en de zaak moeten sluiten schandalig dat het zo chaotisch en onprofessioneel gaat. Je wordt van de ene partij naar de andere partij gestuurd ik heb spijt er raad niemand dit bedrijf aan. Ik zit nu met een probleem want met pasen moet ik ook nog wachten terwijl wij 7 dagen in de week geopend zijn moet ik dus nu me zaak sluiten omdat ik niks kan!!!!!!
Gewenste Oplossing:
ALS DE GLASVEZEL GOED wordt geïnstalleerd door de juiste monteurs die er verstand van hebben!!!!
