Klacht: al een week zonder

bschuur op 16 januari 2013 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit nu al ruim een week zonder televisie-telefoon en internet. Heb al verschillende keren naar Lijbrandt gebeld, maar zei zeggen het ligt aan Reggefiber. Op het scherm komt het volgende te staan: Can not open url.

Gewenste Oplossing:

Dat dit z.s.m. wordt verholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 17 januari 2013 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reggefiber heeft contact opgenomen met de bewoner en de bewoner verzocht contact op te nemen met de service provider.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door