Klacht: aanleggen glasvezel

hfihoo op 09 juli 2018 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de 3e ker voor jan met de korte achternaam op reggefiber zitten wachten. dacht bel maar even voor de zekerheid nee mevr. ze komen vandaag niet ze hebben geen vergunning om te graven, terwijl ik een brief krijg binnen 3 dg afspraak maken want al de vergunningen zijn binnen. Heb nog nooit zo’n klotefirma meegemaakt ben al 2 12 mnd bezig.

Gewenste Oplossing:

binnen
een week glasvezel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Willik, Ik vind het vervelend te lezen dat de aansluiting zoveel problemen opleverd. Momenteel heb ik de vraag doorgespeeld naar onze uitvoering en de partijen die zich bezig houden met de aanleg. Zodra ik antwoorden heb gekregen betreffende de vraag waarom wij niet dit niet eerder hadden kunnen voorzien , de vergunning ., ga ik u direct berichten Met wel gemeende excuses Marianne Kruidenier-Post Reggefiber klachten team

Bericht van Reggefiber

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Willik, Naar aanleiding van uw klacht heb ik onze uitvoering gevraagd wat de situatie is op uw locatie en dan met name waarom deze situatie zoveel uitdaging betreft. Nadat de vraag is ontvangen bij mijn collega's heb ik begrepen dat ze contact hebben opgenomen met u en uitleg hebben gegeven. Momenteel heeft de firma Breeman Vastgoed accoord gegeven om te mogen graven over het terrein en staan deze werkzaamheden dan ook gepland. De datum die ik heb doorgekregen is zaterdag 21 juli. Ik neem dan ook maandag a.s contact met u op om te horen hoe eea is gegaan. Voor nu hoop ik u voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Marianne Kruidenier Klachten team Reggefiber

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Marianne, Ik heb vandaag (maandag ) geen telefoontje van je gehad en wil je daarom laten weten dat reggefiber afgelopen zaterdag weer niet is geweest. Zouden om 10 uur komen en om ongeveer half 12 kreeg ik (ik denk vd monteur) een telefoontje dat hij niet zou komen ivm een sterfgeval in de familie.Ik wwet niet wat ik er allemaal van moet denken ,maar ik blijf er niet meer voor thuis na 4 x voor j..... te hebben gewacht. Ik heb gezegd dat ze het tot mn huis kunne aanleggen en dan kijk ik over en tijdje wel of ik inderdaad iets zie liggen.Ik ben al vanaf 4 april bezig , ik vind het wel mooi geweest. Jullie zijn duidelijk niet capabel genoeg als bedrijf hiervoor.Heb intussen ook netflex maar afgezegd huppa ook bijna 3 mnd voor niets betaald door al jullie beloftes. Ik ga het allemaal afwachten maar zeker niet meer thuisblijven ervoor. vr gr marian vd willik

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 24 juli 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Willik,

Wat naar om te lezen dat er wederom niemand is geweest . Ik heb dit wederom bij onze uitvoering neergelegd mede ook omdat de monteur aangeeft dat er wel werkzaamheden zijn uitgevoerd maar dat dat niet voortgezet kon worden door een technische uitdaging.
Voor nu bied ik mijn excuses aan dat ik niet gebeld heb met u , daarvoor kan ik wel een onderbouwing geven maar kan mij voorstellen dat niet is wat u wilt horen.
Zodra ik een reactie heb dan zal ik dat per mail aan u kenbaar maken.

Met vriendelijke groet
Marianne Kruidenier
Klachten team Reggefiber

Bericht van Reggefiber

6 jaren geleden - Geachte mevrouw van der Willik, Vanuit onze uitvoerende partij krijgen wij de terugkoppeling dat op zaterdag 11 augustus een ploeg langskomt om de glasvezelkabel tot de gevel aan te brengen. U hoeft hier niet voor thuis te zijn. De gemeente heeft ons aangegeven dat deze werkzaamheden alleen op zaterdag uitgevoerd mogen worden. Zodra dit zaterdag is gebeurd, wordt er contact met u opgenomen voor het maken van een afspraak om de aansluiting volledig af te ronden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vincent Slagter Klachten team Reggefiber

Alle klachten die gemeld zijn door