Klacht: aanleg glasvezel naar de woning

JP-Provisur op 15 januari 2013 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Vanaf 20 December 2012 ben ik bezig om de kabel binnen te krijgen (door verhuizing)zodat ik mijn contract met lijbrandt kan voortzetten. Eerst hebben ze geschout waar de kabel zou moeten liggen. volgens de monteur was het geen probleem, maar omdat het druk was en de feestdagen er aan kwamen kon het niet eerder dan 08-01-2013. op deze datum zijn ze geweest en wel met 3 personen om de kabel naar binnen te brengen… Helaas was de kabel verdwenen en in een ander apartement naar binnen gebracht.(deze is niet ingebruik)afgelopen maandag 14-01-2013 zouden ze een nieuwe kabel leggen en naar binnen brengen… Helaas niemand gezien… Ik moest zelf bellen om er achter te komen waar ze bleven… En wat vertelt de beste man dat het wel zeker week 5 kan worden voor dat ze komen… Ze willen mij dus nog eens zeker 2 weken zonder tv, telefoon en internet laten zitten. maar ik mag wel gewoon 65 euro per maand aan lijbrandt betalen….

Vandaag of morgen een aansluiting hebben met glasvezel

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Reggefiber

11 jaren geleden - Geachte heer Peters, Naar aanleiding van uw klacht via klacht.nl heb ik navraag voor u gedaan bij de aannemer. Daaruit is gebleken dat er een afspraak gepland staat op 20 januari en dat dit in overleg met u is gedaan. Tevens is bij het maken van de afspraak vermeld dat indien mogelijk uw adres eerder aangesloten zal worden. Dan zal de aannemer hierover contact met u opnemen. Mocht u nog vragen hebben omtrent uw afspraak dan kunt u contact opnemen met de aannemer, Koning & Hartman, op het telefoonnummer 088-1818240. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten hierbij de klacht af. Met vriendelijke groet, Melanie Pijnappel Medewerker Customer Service Center

Bericht van Reggefiber

11 jaren geleden - Geachte heer Peters, In tegenstelling tot de hiervoor vermelde datum moet dit zijn 20 februari 2013 i.p.v. 20 januari. Excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Melanie Pijnappel Medewerker Customer Service Center

Reggefiber

Heeft op 16 januari 2013 om 13:43 geantwoord

Reggefiber heeft contact opgenomen met de bewoner, er zijn afspraken gemaakt met de bewoners over de afhandeling van de klacht.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Er is met mij geen contact geweest over welke afspraak dan ook....

Alle klachten die gemeld zijn door