Klacht: Regelmatig storingen

op 26 mei 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nog geen jaar bij delta en maandelijks zijn er problemen met tv en traag internet.
Geen klantendienst te bereiken en zelfs geen verontschuldiging of tegemoetkoming.
Is zeker niet wat ze voorstellen wat ze zijn als bedrijf. Een schande en zeker geen aanrader.

Er is niets wat ik kan schrijven over tevredenheid want er wordt ook niks gedaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 31 mei 2021 om 15:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben vorige week een algehele storing op de interactieve tv dienst ervaren en u heeft als het goed is hierover ook een e-mail ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat dit is misgegaan, waardoor u niet heeft kunnen genieten van het tv-programma dat u wilde kijken.

De storing is op donderdag 27 mei weer verholpen. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren op interactieve tv dan kan dit komen vanwege wijzigingen die wij door moeten voeren om de achterliggende systemen te verbeteren. Bij deze werkzaamheden kan het gebeuren dat interactieve tv even niet goed werkt. We zullen er uiteraard alles aan doen om nieuwe onderbrekingen te voorkomen en horen dan ook graag van u op de klantenservice zodra er zich een verstoring voordoet. Voor de problemen m.b.t. het internet wil ik u ook vragen contact op te nemen via onze online kanalen zodat we samen het een en ander kunnen nakijken.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Petrajongenelen