Mijn Klacht:
Ik heb herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van mijn pakketten door DPD. Bij verschillende gelegenheden is de bezorger niet aan de deur geweest en heeft hij mijn pakket gewoon in de box bij de Lidl geplaatst. Dit gebeurt hier regelmatig, wat zeer frustrerend is. Tot nu toe heb ik nog geen reactie ontvangen op mijn eerdere klachten, wat de situatie alleen maar verergert.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek DPD om hun personeel goede instructies te geven en om klachten serieus te nemen.


