Klacht: Regeling vervanging bij diefstal

op 28 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik sluit elk jaar voor mijn kinderen verzekering (regeling) af. Dit jaar is bij mijn zoon tijdens zijn laatste examenweek het antwoordenboek getal en ruimte ontvreemd. Aangezien mijn zoon het boekje niet meer nodig heeft, kreeg ik van een medewerker van Van Dijk te horen dat ik het formulier voor vervanging niet hoef te sturen. Ik ging er vanuit dat er dus bij inlevering de schade gedekt is. Tot mijn grote verbazing, ontvang ik nu een rekening. Bij telefonische navraag blijkt dus dat ik al voor inlevering een melding ( zij kunnen niets in het systeem terug vinden) had moeten doen en aangifte bij de politie. Ik heb deze voorwaarde nergens terug kunnen vinden. Ik ben van mening dat van Dijk mij deze voorwaarden na afsluiten van de regeling toe moet sturen (zoals bij elke polis die ik afsluit) zodat ik weet hoe te handelen. Tevens sta ik nu voor een voldongen feit waar ik niets meer aan kan veranderen want ik ging er steeds van uit dat de regeling de schade zou dekken.

Ik ben tevreden op het moment dat de regeling deze schade gaat dekken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 31 juli 2017 om 10:00 geantwoord

Geachte mevrouw Ben Salah,

We zien dat u het formulier \'regeling vervanging bij schade of diefstal\' inmiddels samen met een politieaangifte naar ons heeft opgestuurd. We nemen uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen ook het feit dat u is verteld dat u geen formulier hoefde in te vullen mee nemen in de beoordeling.

We stellen u zo spoedig mogelijk per e-mail op hoogte over de afwikkeling.

^Nick
Afdeling klantenservice