Klacht: refurnished samsung note 4, gekocht via Groupon binnen 2 maanden defect. geen gehoor CS groupon noch leverancier Rhinotek United LTD

op 27 juni 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb 3 weken geleden contact met Groupon opgenomen vanwege een niet werkende telefoon.
Zij gaven mij een emailadres van de leverancier. Die leverancier zou mij instructies moeten geven hoe het apparaat te retourneren.
3 weken later, 0 respons van de leverancier en ook Groupon reageert niet meer op mijn hulpvragen..
Inmiddels loop ik duk al 3 weken met mn oude telefoon waarvan het scherm kapot is.

Als het voortraject al zo lang duurt hoe moet je dan vertrouwen in Groupon dat je een passende oplossing binnen redelijke termijn krijgt aangeboden?

Wel 300 euro vangen maar vervolgens geen service bieden. Groupon is mijn inziens de partij om selectief te kijken naar de aanbieders waarmee zij zaken doen. Zij zijn ook verantwoordelijk actie te ondernemen wanneer de klant geen service verleend krijgt.
Die verantwoordelijk/service bieden zij niet.

wanneer ik mijn geld (299 euro) terug heb... Ik wil geen jaar wachten op een gerepareerde of nieuw toestel..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht marcella huls

2 maanden geleden - WoW ik lees opeens veel meer klachten over rhinotech UK.. ECHT EEN WAARDELOOS zootje bij groupon. Ondertussen bieden ze via deze hufterige aanbieder wel weer nieuwe acties aan met telefoons en tablets. Mensen bestel niks via GROUPON aan refurnisht apparatuur. Het is één grote ellende als de toestellen mankementen vertonen. Deze ellende bespaar je jezelf door een paar tientjes meer bij BOL/Wehkamp of Coolblue te betalen... Boycot dit waardeloos bedrijf, RHINOTECH svp!!!!!!!!! Wat betreft mijn situatie. Al 9 weken een telefoon hier liggen die het niet doet Groupon negeert mijn oproepen en mails. Rhinotech reageert niet. Ik lees nu dat dit laatste bedrijf zelfs aangeeft retourgestuurde telefoons niet hebben ontvangen terwijl er een ontvangstbewijs is. Dan ben je nog verder van huis.... Groupon neemt geen verantwoordelijkheid, negeert klanten. Ik heb mijn rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld. Helemaal klaar met dat zootje OPLICHTERS

Alle klachten die gemeld zijn door marcella huls