Klacht: Refund

op 17 maart 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de coronavirus is onze vlucht geannuleerd. We hebben een mail gekregen dat wij ons aankoopbedrag terug kunnen krijgen of dat we de vluchtdatum kunnen wijzigen. Je raad het al het refund formulier werkt niet en geeft aan dat de reserveringsnummer niet klopt. Heb ze proberen te bellen maar de telefoonnummer is buiten gebruik.

Gewenste Oplossing:

Ik zou pas tevreden zijn als er een oplossing komt. Ik lees dat ik ook niet de enige ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amina2107