Klacht: Referentienummer klacht 507199, is dus niet opgelost!

op 26 april 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nieuwe retour gestuurde broek die kapot was, in januari teruggestuurd naar Wehkamp. Daarna niks gehoord, wel op de hoogte gebleven van de voortgang van de reparatie. De broek is in het distributiecentrum is het laatste bericht. Geen gemaakte broek terug en ook geen geld terug.

Gewenste Oplossing:

Broek terug (gemaakt) of geld terug. Zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 26 april 2016 om 20:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wat duurt dat lang zeg, mijn oprechte excuses!

Ik heb de gegevens er voor je bijgepakt en zie inderdaad dat er nog niets mee is gebeurd. Bij deze heb ik het bedrag afgeboekt en dit zul je zo spoedig mogelijk op je bankrekening zien.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht je verder nog vragen hebben helpen wij je graag.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door TABM