Klacht: Referentienummer: B-20897817

op 13 juli 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op 21 juni ben ik, samen met mijn moeder, vertrokken naar Puglia.

In tegenstelling met vorige reizen, die ik samen met mijn vader (Willy
Heymans; hij boekte al minstens een 10-tal reizen via jullie)maakte, verliep
deze keer één en ander deze keer niet naar wens.

– Door het autoverhuurbedrijf werd 200 € van mijn rekening gehaald
en werd nog steeds niet teruggestort. Door de uitbater werd bij de teruggave
van de wagen meegedeeld dat alles in orde was met de auto; ik heb hiervan
zelfs een geluidsopname, mocht dit nodig blijken.

– De kwaliteit van de eerste accommodatie is Travelbird onwaardig:

– we waren gelogeerd in een soort chalet, oubollig, donker en er hing een
onaangename geur

– staat de fietsen: versleten (zadel stuk – zie bijlage) en enkel 4
“mannen”fietsen ter beschikking

– Tip: de adressen van de verschillende accommodaties zijn niet
te vinden via de GPS; wel via Google Maps (misschien beter vermelden bij een
volgend aanbod)

Beste groeten

Manon Heymans

Gewenste Oplossing:

Graag :
- regeling inhouding autoverhuurbedrijf
- tegemoetkoming voor accommodatie die niet aan Travelbird-normen voldoet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Manon Heymans