Klacht: Reeds gekochte tickets niet meer te gebruiken en ook geen geld terug.

op 28 juni 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 19 december 2020 voor 5 personen tickets en parkeerticket aangeschaft omdat wij graag naar Winterefteling wilden gaan.
Afgelopen week 25 juni, informatie opgezocht over beschikbaarheid tickets, voor deze tijd wilden wij nog niet vanwege Corona naar de Efteling. Uit informatie bleek dat tickets tot 8 juli beschikbaar zijn. De dagen dat wij tot 8 juli kunnen zijn volgeboekt en dus zijn er geen mogelijkheden meer voor ons over.
Verlenging tickets en geld terug zijn beide niet mogelijk begrijp ik van klantenservice.
Ik vind 227 een te groot bedrag om dat zo maar aan ons voor bij te laten gaan en ik vind het verre van klantvriendelijk terwijl ik begrijp dat Corona lastige situaties met zich mee brengt.

Gewenste Oplossing:

Tickets verlengen of geld terug. Wanneer we geld terug krijgen komen we graag een andere keer naar het park.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MylenevdSande