Klacht: Reeds betaalde bestelling niet geleverd

op 23 augustus 2016 over Woodeal in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelnummer: #76206
Klantnummer: #12474
Aanvrager: Patrick Seynaeve E-mailadres: pa3cos@gmail.com

Op 26/05/16 heb ik een bestelling geplaatst, #76206, die ik nog steeds niet heb ontvangen.

Op 26/05/16 kreeg ik antwoord dat de bestelling afgerond is: De verwachte leverdatum van deze bestelling is donderdag, 23 juni 2016.

Toen ik rond de 23/06/16 deze site bezocht was de staat “in behandeling”.
Het bedrag is op 26/05 van mijn rekening, doch ik heb NIETS ontvangen.

Op 13/07/16 verzending van een klacht via website Woodeal
OP 14/07/16 antwoord woodeal: “De magazijn afdeling is aan het uitzoeken wat er met uw bestelling aan de hand is.
Vriendelijk vraag ik nog even om uw geduld terwijl ik wacht op antwoord. U hoort zo snel mogelijk van mij. Met vriendelijke groeten,
Michel, WooDeal Klantenservice”
Op 29/07/16 stuur ik een 2de aanmaning waarop geen antwoord
Op 16/08/16 stuur ik 3de aanmaning
Op 17/08/16 antwoord woodeal: “Helaas is Woodeal getroffen door een internetstorting waardoor er nog reactie is gekomen op uw vraag omtrent de vertaging van de levering.
Uiteraard betreur ik dat ten zeerste.
Zodra ik hier meer over weet zal ik u direct informeren.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, beantwoorden wij deze met veel plezier!
Met vriendelijke groeten, Michel, WooDeal Klantenservice”
23/08/16: Tot op heden nog geen voorstel tot oplossing gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met de levering van de goederen of terugbetaling geld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pa3cos