Klacht: Reeds 1 maand geen folderpakket ontvangen

op 29 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds 1 maand geen folderpakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 augustus 2016 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Pieterse ,
Dank voor uw gegevens,
De melding is ook via de site binnengekomen en in behandeling genomen.
We gaan de bezorger hier op aanspreken en gaan er van uit dat u komende week weer de folders ontvangt.
Indien u aan de panelmeting meedoet en daar invult dat u geen folders heeft ontvangen gaat er automatisch een melding nar de bezorger dat er een adres niet bezorgd is.
Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet , Angela Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door beeklaan