Klacht: redelijke betalingsregeling

op 06 mei 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik had een regeling telefonisch met van arkel over een bedrag
van 50 euro per maand.hoofdsom was 1.348,75 waarvan ik netjes elke maand aflost.1 mei krijg ik een brief dat ik nu
nog 1.312,72euro binnen 8 dagen moet voldoen terwijl ik vanaf augustus 2011 netjes elke maand betaal.ze hebben incasso kosten genomen 300 euro btw 57 euro rente 56,97 euro.
het is om te huilen zo komt geen einde aan die aflossing.Er staat in de brief dat ik een redelijke betalings met hun moet treffen,bij gebreke zullen ze andere maatregelen nemen.
Help wat kan ik nog doen

dat ik verder ga met mijn aflossing van 50 euro en mijn aflossing bedrag van1.348.75 euro waarvan ik 450 euro al betaald heb

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door ajied