Klacht: red pearl tomaten zijn laatste 2 maanden teleurstelling

op 01 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij zijn grote fan van jullie red pearl tomaten, hierdoor doe ik mijn boodschappen bij lidl.Per week eten wij met ons gezin zo’n 3 kg van deze tomaten per week. De laatste 2 maanden hebben we steeds weer teleurstelling er zit altijd wel een rotte in de verpakking of ze zijn zo rijp of beschadigd? dat ze er tegen aanhangen. Gevolg is dat ik per verpakking 1/3 kan weggooien. En dat terwijl na aankoop ze bij ons binnen 2 dagen op zijn.
Ik had t misschien eerder moeten melden maar met een druk gezin en eigen onderneming komt dat er niet van. Maar ik dacht nu als ik niets meld dan weten jullie het ook niet. In augustus heb ik ook een zak friet bij jullie gekocht de grootste verpakking.. daar zaten hele muffe aardappelen in… ik heb geen tijd om er mee terug te gaan met de bon Enzo… maar koop gewoon geen friet meer bij jullie! Zo heb ik ook een boodschappen zak gekocht die je in je winkelwagen kan klemmen. Reuze handig om dat ik deze jaren geleden ook bij jullie had gekocht en uiteindelijk aan iemand weggegeven… nu zag ik m weer liggen zo’n blauwe met stipjes .. Past ie niet over t rek van de winkelwagen.. na wat meer kracht erop gezet hebbend.. klikte de ene kant wel .. en de andere kant brak af.. maar ik dacht ook.. als ik dit elke keer moet doen.. met zoveel kracht dan is het gewoon geen handig ding. (ben zelf fruittelers vrouw dus redelijk wat gewend)

Als er weer lekkere red pearl tomaten komen.. zonder beurse rotte exemplaren ..dat was ik niet gewend.. ik vond juist de kwaliteit en smaak super.. en we eten ze veel.. En ik snap best dat ze misschien in de winter minder zoet zijn.. dat heeft ook met het seizoen te maken. (dat weet ik ook als appel en peren teler) Dus graag een antwoord en evt compensatie.. Ik heb helaas geen bonnen meer.. wel pintransaties.. en misschien nog enkele bonnen in mijn boekhouding maar ik hoop dat dit niet nodig is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:07 geantwoord