Klacht: Reclameren onmogelijk

op 12 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Tot twee maal toe artikelen besteld die niet deugen, reclameren is onmogelijk omdat mijn email adres niet zou zijn geconformeerd, terwijl ik wel reclame e-mail ontvang en als ik mijn wachtwoord reset hier een bevestiging van ontvang. Wat ik ook doe, ik kan dit bedrijf niet bereiken.
Daarnaast ben ik aangeslagen over BTW en invoerrechten van 24 euro over een aankoop bedrag van 19,95 euro. Oppassen dus..!!!

Wanneer ik de BTW en invoerrechten terug krijg (deze heb ik bij mijn aankoop voor 6,95 extra afgekocht). Daarnaast moet ik natuurlijk dit bedrijf op z'n minst per email kunnen bereiken als ik iets koop waar achteraf problemen mee zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geachte Heer Lemaire, wat is het bestelnummer (met betaalgegevens kunnen wij uit veilighiedsredenen niets beginnnen), dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geachte Heer Lemaire, Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Mvrgr. De klantenservice

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht CasperLem

1 maand geleden - Beste klantenservice, Order Number: 1610010319457593 Vriendelijke groet, Casper Lemaire

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 12 oktober 2016 om 21:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door CasperLem