Klacht: reclame van de Plus en Jan Linders supermarkt niet ontvangen

op 14 augustus 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Al voor de tweede week op rij de reclame folders van de Plus en Jan Linders supermarkt niet ontvangen hoe kan dat.

Ik ben pas tevreden als ik wekelijks mijn reclame ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:09 geantwoord

Onderwerp: Meerdere folderverspreiders

Geachte heer/mevrouw Goosens,

Bedankt voor uw bericht. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met o.a. Kwantum, Nettorama. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: http://www.axender.nl/contact/contactformulier

Spotta is verantwoordelijk voor de folders van o.a. Aldi, Kruidvat, Praxis, Media Markt, en Hema. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden waarop Spotta staat gedrukt. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900-8774636 (€ 0,35 per gesprek) of via het contactformulier op onze website Spotta.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Angela Spotta

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:00 geantwoord

Bij wie moet ik mij dan melden als ik een klacht heb over dat ik de folders van de Plus en Jan Linders niet ontvangen heb. Jullie hebben het over andere folders daar heb ik geen klacht over gemeld. Graag meer duidelijkheid.

Mw. J. Goosens /eurenderweg 39, Heerlen, het gaat over week 32 en 33

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Beste mevrouw /heer Goosens, zoals in het antwoord staat/ kunt u terecht bij Axender zij verspreiden die folders. De folders van de Plus en Jan linders, komen van Axender Zij verspreiden het pakket met o.a. Kwantum, Nettorama. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https://www.axender.nl/contact/contactformulier Met vriendelijke groet Angela Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door j.goosens