Klacht: Reclame op tv

B.l.doolaard op 12 april 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Wanneer houden jullie op met die ellendige reclame met die maffe artiest! Ik krijg daar jeuk van. Het werkt contra productief en is voor mij reden om niet met jullie in zee te gaan. Irritant!

Stoppen!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 13 april 2018 om 08:56 geantwoord

Geachte heermevrouw Doolaard,

Allereerst danken wij u dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze reclame vindt. We hadden natuurlijk liever gelezen dat u de commercials wel leuk zou vinden, maar we begrijpen dat onze nieuwe reclame niet bij iedereen in de smaak valt. Het is in ieder geval niet onze bedoeling om vervelende reclames te maken. Wellicht mogen we van de gelegenheid gebruik maken om uit te leggen waarom we hebben besloten om televisiereclame te maken. We zijn in 2010 met Eyelove begonnen, omdat we vinden dat een mooie en goede bril niet duur hoeft te zijn. Ook geloven we in vaste prijzen, bij ons zijn er dus geen verrassingen aan de kassa. U betaalt bij ons niets extra voor een oogmeting, ontspiegeling van de glazen en een kraswerende laag. Inmiddels hebben we ruim een half miljoen klanten mogen verwelkomen, echter merken we dat nog niet iedereen ons kent, vandaar dat we hebben besloten om tv-reclames uit te zenden. Uiteraard hopen we ook u een keer te mogen ontmoeten in een van onze verkooppunten.
Vriendelijke groet,

Klantenservice

B.l.doolaard

Heeft op 13 april 2018 om 09:07 geantwoord

Deze reclame wordt zo vaak op de tv vertoond, er valt niet aan te ontkomen. En hij is zo slecht... ik snap niet dat u dat niet inziet. wel is me duidelijk geworden dat aan brillen en hoorapparaten veel wordt verdiend. het is in elke reclameblok raak met hoortoestellen en brillen. dat mag hoor maar maak dan betere spotjes. Deze zingende meneer hangt mij en vele met mij al lang de keel uit en dat werkt contra produktief! ik walg ervan als het begint, een zapmoment en dat kan toch niet de bedoeling zijn! we weten het nu wel onderhand...!

Alle klachten die gemeld zijn door