Klacht: Reclame op TV

op 07 februari 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

De reclame op de TV met Rene Froger is vreselijk, hij moet er zeker niet bij “zingen” en is niet realistisch

Zelf heb ik al een tweede bril en ben zeer tevreden en heb dat aan vele mensen verteld. Ook in de winkel in Schiedam prettig en fijn geholpen, goed personeel.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 08 februari 2018 om 10:44 geantwoord

Geachte heer van Deventer,

Bedankt voor uw feedback.

Allereerst danken wij u dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze reclame vindt. We hadden natuurlijk liever gelezen dat u de commercials wel leuk zou vinden, maar we begrijpen dat onze nieuwe reclame niet bij iedereen in de smaak valt. Het is in ieder geval niet onze bedoeling om vervelende reclames te maken.

Wij vinden het fijn te vernemen dat u tevreden bent met onze brillen, en goed bent geholpen in ons filiaal in Schiedam. Wij hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in het filiaal in Schiedam of in een van onze andere verkooppunten, en wij wensen u nog veel plezier met uw brillen.

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door De heer van Deventer