Klacht: reclame of wasse neus

op 14 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was in een filiaal in apeldoorn bij de lidl echter de koffie was er niet heb het hoofdkantoor gebeld en die gingen dit uit zoeken . kreeg bericht van de lidl na dat de kofiie niet meer in de reclame was als ik nu bel sta ik op een zwarte lijst kan dus niet bellen voor de goede orde dit noemt zich KLANTENSERVICE ben er te laat achter gekomen dat de koffie in een andere filiaal wel aanweizg was

Gewenste Oplossing:

Om als nog de Koffie te kunnen kopen voor de reclame prijs en dat ze beter met de klanten omgaan zoals het hoort binnen een termijn om de gelegenheid te hebben om de koffie te kunnen kopen dit betrof koffie 1200 gram met xxl er op van 5.99 € per zak

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 september 2017 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 27738780