Klacht: Reclame map niet ontvangen op Klingeburg 13 en 14. Wel op 1 tm. 10

op 30 november 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Reclame map wel ontvangen op nmrs. 1 tm 10 NIET op rij van 13 en 14 bezorgster wel langs zien lopen met folders op zaterdag 26 november 2016

Graag folders op HEEL de Klingeburg ontvangen. Niet eerste deel wel rest niet.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 november 2016 om 12:30 geantwoord

Geachte heer de Nooijer,

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Johndenooijer@hotmail.com