Klacht: Reclame maken met producten die er niet eens zijn.

op 26 mei 2021 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vanmorgen (26-05) werd ik als eerste toegelaten in de winkel. Ik had de intentie om een supboard te kopen. De actie ging vandaag in dus dat kon niet mis gaan dacht ik.
Echter kent de action naast het begrip OPOP blijkbaar ook gewoon OP. Als eerste koper op de eerste dag van de actie bleek er geen product voorradig en tevens niet meer te bestellen. Er was gewoon niets!!!! Hoezo misleidende acties in de folder?

Als mij alsnog het desbetreffende supboard (draaglast max 150 kg) wordt aangeboden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHJ.Klomp