Klacht: Reclame folders al meer dan 2 maanden niet ontvangen

op 27 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Hema en Kruidvat ,lidel,Aldi en ga zo maar door die hebben wij al maanden niet ontvangen.Dachten eerst komt door vakantie maar nu hebben we het nog steeds niet.

Weer bezorgen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 september 2016 om 13:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Fredweltevreden