Klacht: Reclame en poster op het raam voor producten die er niet zijn!

op 26 mei 2021 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Heel vroeg naar de Action gegaan en alle sups zijn al op en kunnen niet besteld worden. Maar op het raam hangt nog een grote poster. Waarschijnlijk de hele week. Ik vroeg ernaar en het personeel zegt dat deze moet blijven hangen.

Waarom maak je reclame met een grote poster in de etage voor iets dat niet geleverd kan worden? Het is toch netjes om dan tenminste de poster te verwijderen.

En: telefonisch geprobeerd contact op te nemen, net 5 keer gebeld, hij gaat 12 keer over en dan wordt de verbinding verbroken. De action is onbereikbaar.

Als de Action excuses maakt en alleen adverteert met producten die in ruime mate beschikbaar zijn en een alternatief biedt als het product uitverkocht is. De Hoogvliet supermarkt doet dit bijvoorbeeld, dat krijg je bij uitverkochte aanbiedingen altijd een tegoedbon.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht doegoededingen

2 maanden geleden - Beste Action webcare, Ik heb het bericht al eerder rechtstreeks gestuurd. Telefonisch waren jullie onbereikbaar. Jullie hebben nog niet gereageerd... Ondertussen hangt er nog steeds een grote poster in de etalage van de winkelstraat voor iets dat jullie helemaal niet hebben. Wat een misleiding! Is het nou wel slim om zo oneerlijk zaken te doen? Lijkt mij niet want ik koop NOOIT meer iets bij jullie. Mvg, Wouter

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doegoededingen