Klacht: Reclame

op 03 juli 2017 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Momenteel zie ik regelmatig een reclame met daarin een vieze vadsige ongeschoren man met lang plak haar jullie product aanprijzen, waarom doen jullie dat???
Op mij komt dit over als een anti-reclame, dit kan toch niet de bedoeling zijn!

Perry Arts.

Ik had graag uitleg waarom jullie die reclame met die vieze vadsige man uitzenden, wat de bedoeling is van die reclame.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

2 maanden geleden - Betreft: Remia Fritessaus 50 jaar - commercial Geachte heer / mevrouw, Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw bericht betreffende de commercial "Remia Fritessaus 50 jaar ". We hebben voor Julius Jaspers gekozen omdat het een bekende kok is die veel kookboeken heeft geschreven en kookprogramma's heeft gepresenteerd. De sympathie van Julius Jaspers gecombineerd met zijn kennis van voeding, is de voornaamste reden om hem in te zetten voor deze commercial. Fritessaus is een uniek product met een laag calorische waarde, maar wordt natuurlijk wel gegeten omdat het lekker is. Wij betreuren het dat het voor een verkeerde signaal heeft gegeven want dat is op geen enkele wijze de intentie van deze commercial. Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Remia C.V.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 18 juli 2017 om 11:04 geantwoord

Betreft: Remia Fritessaus 50 jaar - commercial

Geachte heer / mevrouw,

Hiermee willen wij graag reageren naar aanleiding van uw bericht betreffende de commercial \"Remia Fritessaus 50 jaar \".

Vertrouwende erop u met bovenstaande naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Remia C.V.

Alle klachten die gemeld zijn door perremiamar