Klacht: reciever te lang weg

op 09 juli 2012 over Radio City in Enschede in de categorie Electronica Winkels - lokaal

we hebben op 17 04 2012 een rotel rsx1562 a 2600 euro gekocht bij radio city in enschede deze is naar behoren van deze zaak goed en deskundig aangesloten
maar al naar een dag was er iets mis met de vidio schakelingen en zijn deze menesen er 3 maal bij geweest om het probleem te verhelpen maar ook deze konde het maar niet voor elkaar krijgen
dan maar opsturen en dat is nu al bijna 4 weken weg en nog is er niks binnen ook bij radio city niet nou snap ik natuurlijk dat ze enige tijd nodig zijn maar 4 weken en er is nog niks binnen duurt volgen ons wel een beetje lang maar goed wij kunnen ook niet zien wat er gaande is maar 4 weken weg

we zouden het echt niet weten maar we zouden graag onze reciever in ontvangst willen nemen want we hebben er maar een dag of 2 van kunnen genieten en verder was hij weg of afgesteld worden wij vinden het wel een beetje lang duren en het valt ons vies tegen van rotel zelf ook wij horen niks

Alle klachten die gemeld zijn door 200263