Klacht: Recht op retour genegeerd

op 03 juli 2016 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds heb ik een bloesje gekocht bij Cos, ik had daar geen tijd om te passen maar de winkeldame vertelde me dat ik rustig thuis kon passen en binnen een maand retourneren. Ik heb het een aantal weken veel te druk gehad om het terug te brengen maar zodra het kon ben ik naar de winkel gegaan, om vervolgens te horen te krijgen dat het gekreukeld is en er gedragen uitziet en het met geen mogelijkheid terug zal worden genomen. Dit is pure onzin, het heeft een paar weken in de bijbehorende tas gelegen. De manager was uiterst onbeleefd en bleef roepen dat het met geen mogelijkheid terug wordt genomen, klaar.

Gewenste Oplossing:

Ik heb het recht op binnen een maand retourneren wat ik niet gedragen heb. Cos is verplicht het bloesje terug te nemen en geld terug te geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cos

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra.vanharten