Klacht: Reageren niet op mail en telefonisch niet bereikbaar

op 21 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik word er echt een beetje verdrietig van. Al sinds oktober probeer ik contact te krijgen over een lopende klacht. Mail worden niet beantwoord. Alleen een automatische reply dat binnen 5 werkdagen een reactie volgt. Als je belt, het maakt niet uit op welk moment van de dag, krijg je te horen dat de gemiddelde wachttijd langer is dan gebruikelijk. Het kost heel veel energie, extra kosten om een reactie te krijgen. Heel vermoeiend, frustrerend en slecht!

Als er op mijn mail gereageerd wordt!

Reactie van de melder van de klacht Jorna40

10 maanden geleden - Inmiddels half mei en nog steedsgeen enkele reactie van Leen Bakker. Ongelooflijk. Telefoontjes, mailtjes.... maar reageren gewoon niet. Ik koop echt nooit meer iets bij ditbedrijf. Wat een slechte service. Het geld is binnen dus de klant kan hetgeen en weer krijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door Jorna40