Klacht: Reageert niet op klacht en blokkeert vervolgens mijn account

op 04 september 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Sinds juni 2015 zakelijk een twintigtal bewakingscamera’s besteld. Nu is 1 camera kapot en probeer ik dat via hun site te regelen. In eerste instantie ontving ik netjes antwoord alleen een oplossing bleef achterwege. Toen ik vervolgens de vraag stelde waarom het zo lang duurde en waarom mijn klacht niet werd opgelost, blokkeerde Light In The Box mijn account: ik kan geen vragen meer stellen. Wanneer ik via een bestelling in mijn account een vraag stel en indien, krijg ik de melding: access denied.

Op Facebook dezelfde klacht ingediend, het antwoord dat ik ontving was: het ligt aan uw pc. Dit is echter onjuist, ik heb het op meerdere pc’s, via mijn iPhone én iPad geprobeerd en overal dezelfde melding: access denied.

Via de Facebook site van Light In The Box een bericht op de pagina geplaatst inclusief screenshot van de melding, resultaat: bericht verwijderd en account geblokkeerd.

Nog nooit heb ik mijzelf 1x negatief uitgelaten over Light In The Box, heb dit bedrijf altijd gepromoot en sinds juni voor meer dan 2000 euro bij ze besteld. Het zou een beursgenoteerd bedrijf zijn die op hun eigen site stelt dat zij 100% tevredenheidsgarantie bieden. Dit is dus klinkklare onzin, zodra ze een klacht moeten oplossen zijn ze volledig onbereikbaar, blokkeren ze je en heb je geen enkele mogelijkheid om de klacht tot een goed einde te brengen.

- deblokkeer mijn account zodat ik gewoon een klacht over een defecte camera kan indienen
- neem klanten serieus, ondanks dat ze duizenden kilometers verderop verblijven
- wees open en eerlijk

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 september 2015 om 16:09 geantwoord

Heeft op 04 september 2015 om 22:09 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht WZAWZDB

5 jaren geleden - Klacht is in zijn geheel niet opgelost. De klacht ontstond nadat ik geen defect via "mijn bestellingen" kon plaatsen, direct werd ik doorgestuurd naar een pagina "access denied". In de zogenaamde oplossing geeft Light in the Box aan dat ik op de verkeerde link in een email klik, hetgeen een pertinente leugen is, ik gebruik het menu op de site van LITB welke daarvoor bedoeld is. Ook geeft LITB aan al 4 dagen te wachten op mijn antwoord, wederom een leugen: IK wacht al 8 dagen op een antwoord. LITB geeft aan dat ik verbannen ben van hun website omdat ik mij negatief zou hebben geuit en dat zij dat niet op prijsstellen. Wederom onjuist: aangezien ik mijn vraag niet kwijt kan op de site van LITB heb ik dezelfde vraag gesteld op Facebook met als resultaat: verwijderd bericht en verbannen. Kort en bondig: ik kan geen defect artikel aanmelden omdat ik om nog steeds onduidelijke redenen geen bericht kan plaatsen bij het bestelde artikel: access denied. Via Facebook Messenger diverse malen gevraagd mij te helpen, echter zij verwijzen mij door naar hun site met het verzoek daar te reageren. Echter dit lukt niet vanwege bovenstaande (visuele cirkel). Tot slot getracht middels een bericht op de Facebook site tot een oplossing te komen met als resultaat een verbanning. Klacht gepost op klacht.nl met als resultaat een e-mail van LITB vol met onwaarheden (verkeerde link en wachtend op een antwoord). Dat LITB mij verbannen heeft van Facebook boeit me niet, maar dat ik een defect apparaat niet kan aanmelden en vervolgens aan het lijntje gehouden word, ik geen enkele mogelijkheid heb om mijn klacht in te dienen en daar waar ik wel een bericht kan plaatsen verbannen word stuit me enorm tegen de borst. Het zou goed zijn dat iemand persoonlijk contact met mij opneemt om de zaak te klaren en niet te antwoorden met standaard mailtjes of met mailtjes die verkeerd vertaald zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door WZAWZDB