Klacht: reactie personeel

patsam02 op 30 december 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedendag,

Afgelopen zaterdag 28 december waren we even in het filiaal in Middelburg. We hadden een paar dingen nodig, waaronder een blik grondverf.. Alles afgerekend en op het punt om weg te gaan. En ja, het was super onhandig, maar mijn vouw liet het blik verf op de grondvallen. Zoals gezegd, super onhandig. Maar het personeel reageerde (bijna) niet. Mijnvouw kon wel door de grond zakken en wachtte toch wel op een reactie van een medewerker met wat er moest gebeuren. Paar minuten staan nog steeds geen reactie. Ikzelf ging terug de winkel in om een nieuw blik te kopen, (er werd later wel gezegd tegen mijn vrouw dat ze een ander blik mocht pakken). Maar ik stond opnieuw in de rij bij dezelfde caissière en mocht lekker het blik weer afrekenen. Jammer van deze service. Nog ff bij vermeldt ,het leek erop dat deze caissière het niet naar de zin had. Maar dit is een aanname…

Het gaat ons niet om het blik verf. Maar mijn vrouw voelde zich ontzettend ongemakkelijk en had graag iets van de caissière gehoord. Bijv. met de vraag : zal ik iemand roepen of zit er iets op uw kleren? Maar niks van dat. We gingen al met een rotgevoel weg en door het niet reageren werd dit alleen maar benadrukt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door patsam02