Klacht: Reactie op klacht stopzetten studie

Femke Trommar op 15 september 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 11 augustus 2021 heb ik LOI aangegeven dat ik wil stoppen met de 4 jarige opleiding waarmee ik bezig was (ik zit hiervan nog in mijn eerste jaar). De LOI gaf aan dat dit mogelijk was, maar dat ik, omdat ik alle boeken al in huis heb, de gehele opleiding moet betalen. Dezelfde dag heb ik een klacht gestuurd, omdat zij dit juridisch niet mogen eisen. Ook heb ik aangegeven dat ik best de hele opleiding wil betalen, maar dan wil overstappen naar de verkorte LOI versie, waarbij ik geen staatsdiploma ontvang, maar een LOI diploma. Ook dit kon volgens de LOI niet omdat deze opleiding korter duurt. Ik heb ze de keuze gegeven dat ik of alleen betaal voor het eerste jaar en de boeken die ik in huis heb, of de gehele opleiding wil betalen voor de verkorte versie. Deze klacht zou met spoed worden verwerkt. Inmiddels heb ik 3x gebeld met de LOI, waarbij ik 2 keer een tijdsindicatie kreeg waarin ik antwoord kon verwachten. Helaas heb ik tot op heden niks van de klacht vernomen, ondanks dat alle tijdsindicaties waarin ik echt antwoord kon verwachten, zijn verstreken. LOI vraagt betalingen die ze juridisch niet kunnen hardmaken (bekijk krantenartikelen en de website van Radar waar dit allemaal als eens aan de orde is geweest en dus bekend is bij de LOI) en als je daar een klacht over stuurt, wordt antwoord hierop uitgesteld en uitgesteld. Ik vind dit bijzonder slechte service.
Femke Trommar

Ik wil een antwoord waarin de LOI aangeeft dat ik enkel het eerste jaar, inclusief de kosten van de boeken die ik heb ontvangen van de overige jaren, hoef te betalen. Of ik mag overstappen naar de verkorte versie van de opleiding. Echter moeten ze voor die laatste optie snel zijn, omdat de tijd nu verstrijkt dat ik hiervoor kan leren, omdat ik eerst de reactie van de LOI afwacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 15 september 2021 om 13:16 geantwoord

Beste Femke

Wat vervelend om te lezen dat je stopverzoek niet helemaal soepel loopt en daardoor nog niet volledig verwerkt is. Ik begrijp dat je op zoek bent naar een definitieve oplossing.

Naar aanleiding van je klacht heb ik nogmaals gekeken naar jouw stopverzoek. Inmiddels heb ik een terugkoppeling voor je kunnen vinden die spoedig met je gecommuniceerd zal worden.

Mocht je naar aanleiding van het bericht nog vragen hebben dan kan je altijd reageren op het bericht dat ik je stuur of een bericht sturen naar [email protected]

Ik wens je een hele fijne dag!

LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Trommar