Klacht: Rare garantiepolitiek

Die gimbal, die ik bestel, werkt niet en wordt heet. Na enig aandringen en mits de nodige dreigementen, mag ik het toestel uiteindelijk terugsturen. Omdat ik ondertussen reeds accesoires voor de gombal heb gekocht, vraag ik een ander toestel i.p.v. terugbetaling. Volgens eGlobal kan dat niet, omdat de voorraad is uitgeput. Alleen … de dag na de terugbetaling staat het toestel opnieuw in het assortiment. Om voor de hand liggende redenen bestel ik een nieuw toestel, zij het 16 euro duurder. Ik vraag hem om het verschil te verrekenen, maar dat kan natuurlijk niet, omdat het toestel zogezegd reeds verstuurd werd. Mijn eerste bestelling werd reeds 5 dagen later geleverd. De tweede bestelling is ondertussen drie weken onderweg, begrijpe wie kan, tenzij het een om een klein pesterijtje gaat.

Het minste wat ik mag verwachten is een snelle levering, tenslotte kon het bij de eerste bestelling wel en toen was er meer corona dan nu. Laagste prijsgarantie? Dan ook graag de terugbetaling van het prijsverschil, tenslotte is de tweede bestelling het gevolg van de misleidende uitleg en het defecte toestel van de eerste levering.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eGlobal Central Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eGlobal Central Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel van DaKaNi