Klacht: Schofterig

JOHANNA1940 op 24 januari 2013 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

L.S.,

begin januari kocht ik de site van Soldaat van Oranje 2 tickets 1e rang. Er waren wat bijkomende kosten zodat ik voor die 2 kaartjes 252,58 moest betalen. Op de site zouden de goedkopere kaartjes er niet meer zijn.( 69 en 99 met een maaltijd erbij) Ik vond het erg duur maar wilde zo graag.
Vanmorgen print ik mijn tickets en zie ik dat ik op plaatsen zit van 69,– euro. Gelijk een mail gestuurd naar [email protected] en dan krijg ik een verhaal te horen wat niet klopt: over kaartren die uitverkocht zouden zijn en dat ik daarom meer zou moeten betalen enz.
S C H A N D A L I G!!!!

Ik zou tevreden kunnen zijn met de volgende oplossingen:
*Dit bij Kassa aan de orde laten komen of bij opgelicht
*Mijn te veel betaalde geld teruggestort krijgen
*Inderdaad op de 1e ( beste/duurste) rang willen zitten
Huidige mening( onderstaand), begrijp niet wat u bedoelt:
Voor mij eva SUPERSLECHT

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 24 januari 2013 om 15:59 geantwoord

Beste JOHANNA1940,

U heeft tickets voor 1e rang zitplaatsen besteld en deze hebben wij u ook toegestuurd.
Op elke pagina van onze site staat wij een wederverkoper zijn. In onze algemene voorwaarden staat onze werkwijze uitgelegd, deze voorwaarden moet u accepteren voor u een bestelling kunt plaatsen op onze site. Ook vermelden wij de nominale ticketprijs.
Voorstellingen van de Soldaat van Oranje zijn altijd geruime tijd voor de voorstelling uitverkocht.
We kunnen dan ook niet ingaan op uw verzoek om een bedrag terug te storten.

Team Rang1Tickets

Alle klachten die gemeld zijn door