Klacht: Rampzalige service

op 08 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb Tele2 Mobiel, en tele2 internet+tv. Mobiel is 10 euro per maand en internet+tv is 49,95 euro per maand.

Ik ben meerdere malen afgesloten en bij GGN incasso aangemeld. Geen idee waarom

Na maanden blijkt dat ik de 49,95 vijf keer op Tele2 mobiel heb overgemaakt. Ik was Tele2 Mobiel geen geld verschuldigd toen dit is gebeurd. In plaats dat Tele2 dit recht zet of eventueel het geld terug stort, omdat zij hier op deze afdeling dus geen recht op hebben hebben ze het geld gehouden en volgens hun sta ik dus 5 facturen rood. Ze bellen mij op om te vertellen dat mijn dossier bij GGN zal worden gesloten en dat dit zal worden gecompenseerd en dat ik hierover zal worden terug gebeld binnen een paar werkdagen, daarna hoor ik een week niks waarop ik zelf weer contact opneem en krijg te horen dat dit mijn eigen schuld is. De dag erna krijg ik weer een brief van GGN dat ik meer als 200 euro moet betalen. Het personeel spreekt elkaar alleen maar tegen. Ze houden zich niet aan de afspraak

Ik wil iemand spreken die met een ECHTE oplossing komt want de mensen van het callcenter zijn NIET te vertrouwen. Ik wil ALLES per mail aangezien TELE2 zich NIET aan hun woord kan houden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 12:25 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is onstaan over de facturatie. Bij de start van het abonnement gaan klanten akkoord met betaling via automatische incasso. Wanneer de automatische afschrijving mislukt zijn klanten zelf verantwoordelijk voor het tijdig overmaken van de betaling aan Tele2 naar het juiste rekeningnummer o.v.v. de juiste klantgegevens en een factuurnummer. Volgens onze gegevens is er nog een melding van juli in behandeling bij de klantenservice zodat alsnog een passende oplossing geboden kan worden. Voor meer informatie hierover de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door GAdeLeeuw1