Klacht: Rammelende Batavus Genova E-Bike

op 01 augustus 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Ik heb sinds een aantal weken een nieuwe H65 Genova e-bike, De fiets kent twee flinke rammels: De eerste is de ketting binnen de kettingkast is makkelijk te constateren ketting staat naar mijn idee op de juiste sterkte. De tweede is de accu houder en ik denk dan met name het plastic holle eindstuk wat het dichtst tegen het zadel aanzit dus niet zozeer de accu zelf. Met een zware tas achterop is het al redelijk verholpen maar daar fiets je niet steeds mee rond. Samenvattend op niet geasfalteerde fietspaden zijn beide rammels een behoorlijk negatief orkest en Batavus onwaardig!

Dank voor de aandacht, Ed

Als de rammels verhopen kunnen worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Batavus

5 maanden geleden - Geachte heer Bakkum, Wat vervelend dat uw nieuwe Batavus Genova E-go niet aan uw verwachtingen voldoet. Helaas kunnen we van afstand hier geen goed oordeel over geven of u buiten uw Batavus dealer om verder helpen. Wij verzoeken u contact op te nemen met uw Batavus dealer. Mocht hij nog vragen hebben, dan kan hij altijd contact opnemen met onze technici. Samen met uw dealer zorgen we er graag voor dat u naar tevredenheid van uw fiets gebruik kunt maken. Met vriendelijke groet, Afdeling Consumenten Batavus

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EBM