Klacht: Radio snel defect

op 29 mei 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Ferry,
Welkom in 2016 ….de digitale wereld is er …..ook voor een technologie bedrijf als Philips wil zijn.
Ik heb een copie van mijn digitale aankoopbewijs vanuit de beveiligde / afgeschermde ING-bank omgeving gestuurd en dat voldoet volgens Philips niet.
Jullie geloven nog in gescande papiertjes…..
Vooral mee bezig blijven en niet met de tijd meegaan…
Ik gooi mijn radio wel in de afvalbak, en ik accepteer dat ik naar garantie kan fluiten

Met vriendelijke groet,
Henri Bekenkamp

Gewenste Oplossing:

Als philips zijn klanten serieus neemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 juni 2016 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte HenriBekenkamp,

Hartelijk dank voor uw warme welkom. Graag helpen wij u verder de garantie van uw radio af te handelen. Hiervoor hebben wij een aankoopbewijs nodig. Dit hoeft geen gescand document te zijn, een digitaal exemplaar voldoet. Let echter wel dit dit een aankoopbewijs of een factuur hoort te zijn, en geen bestelbevestiging. Heeft u deze niet meer in bezit, dan zal de winkel u ongetwijfeld van een nieuw exemplaar willen voorzien.

Graag zien wij uw aankoopbewijs tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Pascal
Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HenriBekenkamp