Mijn Klacht:
Receptionisten van het Radboud UMC tandheelkunde (locatie Arnhem) nemen de telefoon op om vervolgens meteen de telefoon op de haak te gooien om zo de doelstelling te halen van x aantal inkomende telefoontjes binnen x aantal minuten te beantwoorden.
Receptionisten van het Radboud UMC tandheelkunde zijn onvriendelijk en niet behulpzaam, laten je niet uitpraten, praten door je heen en willen het gesprek zo snel mogelijk afkappen.
Receptionisten van het Radboud UMC tandheelkunde luisteren niet goed naar de klacht en hebben alleen het doel om het telefoongesprek zo snel mogelijk af te handelen.
Klachten worden niet geregistreerd of onvolledig geregistreerd.
Terugbelverzoeken worden niet uitgevoerd.
Afspraken worden niet nagekomen.
Gewenste Oplossing:
Aangezien de studenten van het Radboud UMC Tandheelkunde Arnhem/Nijmegen nog in opleiding zijn kan het geen kwaad om de receptionisten ook op opleiding te sturen, een stukje fatsoen naar de patiƫnt toe ontbreekt derhalve.