Mijn Klacht:
Hallo,
Om 18:28 op maandag 30 januari knalt weer dat elec. karretje met een @€ gang voorbij, en de pakketjes stuiterend in de achterbak want een vluchtheuvel daar rem je niet voor toch. Jullie hebben mij toenzeer netjes benaderd en zagen her erg serieus in. Ik vind dit toch een kwaalijke zaak.
Dit kan echt niet zo.
Graag hoor ik van jullie,
Gewenste Oplossing:
Dat ze er op aangesproken worden met consekwentie's. En dat ze hier in de 30km zone niet meer met 70 door de straat knallen.


