Klacht: Quigg robotstofzuiger

op 16 december 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer / mevrouw,

Afgelopen vrijdag 14 december heb ik bij uw filiaal in Wijchen, Homberg 25-31, een Quigg robotstofzuiger gekocht. Deze robotstofzuiger functioneert niet naar behoren en ik wil dan ook hierbij mijn geld terugvragen.

Op de doos staat vermeld: “Ingebouwde sensor om te voorkomen dat de robotstofzuiger tegen meubilair botst of van de trap valt”. Dit gelezen te hebben heb ik de robotstofzuiger op de overloop geplaatst. Echter na enkele minuten viel de robotstofzuiger met veel geweld van de trap af. De robotstofzuiger zelf heeft er vrij weinig van geleden maar de muur en de trap zijn behoorlijk beschadigd.

Voor de beschadigingen aan de muur en trap hoef ik geen compensatie maar ik zou wel graag het geld terug willen van de robotstofzuiger. De kassabon en de doos heb ik bewaard.

Graag uw reactie om eventuele discussie in de winkel te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

S. Sluis

Gewenste Oplossing:

Volledig geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door sandersluis