Klacht: ov-chipapparaat ‘buiten gebruik’.

aaammm op 03 januari 2012 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
eerst heb ik mijn klacht gemeld bij Connexion (op aanraden van een medewerkster), vandaag berichtten ze mij dat ik niet bij hen moest zijn, vandaar met enige vertraging mijn melding.
Op 2e kerstdag met de stadsbus richting Beijum lijn 6, tegen 22.20 uur konden de passagiers zich met hun ov-chipkaart niet uitchecken, omdat de scanapparatuur buiten gebruik was.
Dit betekent 4 euro (iod) ten onrechte van mijn saldo.

Gewenste Oplossing:

Graag restitutie van het teveel geincasseerde bedrag.
mijn ovkaartnr. is: 3528 0104 2466 2696

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Qbuzz. Wij hebben uw reactie opgenomen in ons klantreactiesysteem. Op deze wijze wordt uw reactie ook bij Qbuzz geregistreerd. U ontvangt van ons telefonisch of per e-mail een reactie. Klantenservice Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door