Klacht: Pyhton

op 29 december 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Goedemiddag.
Wij zijn gisteren met onze kinderen naar de Efteling geweest.
Tijdje geleden ook al geweest en mochten onze kinderen net niet in de pyhton waren 1.19. Vonden dit erg jammer snappen het wel maar onze kinderen hadden zich er op verheugd.. nu hebben ze voor sinterklaas een kaartje voor de Efteling gekregen speciaal voor deze attractie.. Zijn we gisteren eindelijk weer naar jullie toe gegaan.. staan we bij de ingang en sluit de pyhton. Verhaal uitgelegd maar mochten er niet in omdat hij moest sluiten.. dus hele verdrietige kinderen. Konden bijna nergens in omdat het super druk was en veel dingen gesloten waren.. heel erg jammer dus omdat dot hun sint cadeau was. Wat best prijzig is ook als je bijna nergens in kan.. kunnen jullie iets voor ons betekenen.. horen graag van jullie.. gr linda

Misschien korting zodat we heel snel toch nog een keertje erin in kunnen en blije kids hebben

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindavanbuul