Klacht: Puzzels

op 12 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juli 2016 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Moes,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de oplossingen van de puzzels niet goed vermeld zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Omdat wij graag de ervaringen en suggesties van onze abonnees mee willen nemen in onze bedrijfsvoering, zullen wij uw opmerking registreren en u kunt dan ook verzekerd zijn van een zorgvuldige behandeling van uw opmerking. Dit wordt in behandeling genomen door onze puzzelredactie.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Beestenbende