Klacht: Puzzelbrein

op 28 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Ik heb aangegeven via een enquête een gratis puzzelboekje te willen ontvangen voor mijn buurvrouwtje van 83. Ik heb aangegeven via de afmeldknop dat ik geen abonnement wens en 2 x gebeld. Heb in totaal 20 minuten in de wacht gestaan wat kapitalen kost om vervolgens te horen dat het een halfjaar abonnement is waar ik aan vast zit. Ik voel me opgelicht en verraden door de misleidende aanpak wil het abonnement echt niet. Ik hou niet van puzzelboekjes heb er niks mee.

Daarom mijn laatste poging om van het abonnement af te komen alvorens ik naar Radar, Facebook etc stap! Ik ga het niet betalen. Heb het 2e nummer retour gestuurd. Duidelijker kan het niet.
Ik ben het zat om iets te gaan kopen wat ik niet wil. Daarom bij deze het zgn abonnement stopzetten ik ga nl niet akkoord!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn bedrag gecrediteerd wordt, ik heb na alle dreigingen van Puzzelbrein betaald, terwijl ik het er niet mee eens ben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Het betaalde bedrag wordt terug overgemaakt. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 07 september 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Het betaalde bedrag wordt terug overgemaakt.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Heeft op 18 september 2017 om 07:03 geantwoord

Hartelijk dank, ik ben blij dat het is opgelost. het had alleen allang opgelost kunnen zijn via jullie dure callcenter en zover hoeven komen!

Alle klachten die gemeld zijn door Mischa De Vries